ראשי » ספא » עיסוי שוודי – כל מה שאתם צריכים ורוצים לדעת

עיסוי שוודי – כל מה שאתם צריכים ורוצים לדעת

אם יש חוויה אחת שאתם לא רוצים לוותר עליה, היא חווית עיסוי מדהימה. בין אם מדובר על הפוגה מתקופה קשה בעבודה. ובין אם מדובר על חגיגה של אירוע מיוחד בחיים. הריגוש של עיסוי שוודי הוא ריגוש ששווה לכם לתכנן לפרטי פרטים. במדריך הקרוב נבקש לסייע לכם להכיר את העיסוי השוודי, כדי שתוכלו לקחת החלטות מעולות לצרכים שלכם.

עיסוי שוודי

מה הוא עיסוי שוודי?

עיסוי שוודי היא טכניקת טיפול המבוססת על מגע פיזי בין המטפל למטופל. השיטה פותחה בתחילת המאה ה 18, על ידי פר הנדריק לינג (השוודי, כמובן). הרעיון מאחורי שיטת הטיפול הזו, היא לבצע מגע מרגיע ברקמות הגוף השונות. הנגיעות מתפרסות הן על גבי השרירים הגדולים של הגוף, כמו הטרפז והגב. או לחילופין, רקמות קטנות שיכולות לגרות לכאבים ולחצים עצומים בגוף. הטכניקה מתאימה גם לעוסקים בפעילות גופנית באופן קבוע. וגם לאנשים שחיים אורח חיים נורמטיבי יחסית, אבל רוצים למצוא לעצמם רפייה מוחלטת.

עיסוי עד הבית – לרגיעה בסביבה מוכרת

מאז ועד היום, מסאז' שוודי עבר אינספור גלגולים ושינויים. פיתוחים של טכניקות עיסוי חדישות, ועבודה עם סוגים שונים של שרירים. ההתפתחויות הללו, יוצרות חוויית עיסוי מודרנית, יוקרתית ונעימה במיוחד. העיסוי יכול לסייע בהקלה במתח על השרירים. אך גם בניקוי רעלים ממערכות הגוף והזרמת הדם לכלל השרירים. חלק מהיכולת להרגיע את הגוף ולהשתחרר, נובעת גם מהסביבה בה אתם נמצאים. מה שאומר שאתם רוצים לאפשר לעצמכם להנות מהחוויה של עיסוי בבית שלכם. בתנאים שאתם רגילים אליהם. האופרציה הזו קיימת רק לכמה מעסים מנוסים, אותם אתם רוצים להכיר. וכך תהיה לכם אפשרות להזמין עיסוי עד הבית בכל רגע נתון, כאשר הגוף שלכם צריך לקבל את ההרפיה.

בבחירת עיסוי שוודי מחיר היא שאלה חשובה

אחת השאלות המרכזיות של הזמנת עיסוי עד הבית, היא הבחירה של עיסוי בעלויות המתאימות לצרכים שלכם. כדי לעזור לכם להבין מה הן האפשרויות שעומדות לרשותכם, הנה לכם תמחור של שירותי עיסוי שוודי מסוגים שונים:

-עיסוי שוודי (מקוצר) ליחיד – פרק זמן של 45 דקות, בעלות של 250 – 300 ₪.

-עיסוי שוודי ליחיד – פרק זמן של 60 דקות, בעלות שנעה בין 240 – 370 ₪.

-מסאז' שוודי ליחיד עד הבית – פרק זמן של 60 דקות, בעלות של 300 – 400 ₪.

-חבילת ספא זוגית – הכוללת עיסוי שוודי לזוג, בעלות שנה בין 400 – 700 ₪.

רוצים לקבל הצעת מחיר שווה לעיסוי שוודי מפנק? השאירו פרטים

המעסה המושלם לחוויה המושלמת

ואולם, אם אתם רוצים להבטיח שהחוויה שלכם בעיסוי, תהיה חוויה מדהימה, אתם צריכים מעסה מנוסה. בשביל לבצע מסאז' שוודי, צריך ללמוד במשך שנים ארוכות את הטכניקה, גם בבסיס וגם טכניקות מודרניות ומתקדמות יותר. להכיר את הדרכים ליצור לחץ מתאים על השרירים. להבין מה הם האזורים הרגישים של כל אדם. ובעיקר ללמוד איך לנצל את יכולות המעסה, כדי לשפר את תחושתיו של המטופל. מה שאומר שאתם צריכים לבקש אדם שלו יש את כלל היכולות הטכניות לדעת בכם. החוויה כולה תתעצם כשתבחרו את האדם הנכון, ואתם לא תרצו לוותר על הזמנת עיסוי באופן קבוע לבית שלכם.