ראשי » ספא » סוגי עיסויים שווים שאתם חייבים להכיר ולנסות

סוגי עיסויים שווים שאתם חייבים להכיר ולנסות

לקחת פסק זמן מקצב החיים העמוס. לתת לגוף להטעין מצברים. ולהנות ביום כיף עם בני המשפחה או החברים הקרובים ביותר לנו. אלו הן חוויות שאפשר וצריך לתת לעצמכם כחלק מיום טיפול בספא. בבואכם לספא, אפשר לבחור סוגי עיסויים מיוחדים, שיחזירו לכם את האנרגיה. אבל אילו סוגי עיסויים עומדים לבחירתכם היום? התשובות מגוונות, אבל בהחלט אפשר למצוא 5 סוגים מרכזיים של עיסויים בריאים.

אם אי פעם יצא לכם להגיע ליום ספא, אתם יודעים עד כמה זו היא חוויה מרגשת. הגוף כולו יכול לקחת נשימה עמוקה. ואתם יוצאים עם חוויה שתיצור לכם תחושה של רוגע. אבל כדי שתוכלו לצאת לחוויה כזו, בהחלט מומלץ להכיר כמה סוגי עיסויים שיכולים לשחרר את הגוף שלכם:

עיסוי שוודי

העיסוי המוכר והקלאסי, אותו אפשר לבצע כמעט בכל ספא באשר הוא. זה הוא עיסוי המבוסס על טכניקות של המעסה. ואתם יכולים לבחור את סוגי השמנים שאיתם יערך העיסוי. השמנים השונים יעזרו להרפיית השרירים ולהפיכתו של העיסוי לחוויה מרגיעה ושקטה לגוף שלכם. המעסה עצמו, ילמד את הגוף ויפעיל עוצמה בצורה המתאימה להרגשה שלכם.

עיסוי אבנים חמות

אחד מהטיפולים הכי אהובים על הישראלים, שמתאים לאנשים רגישים יותר. אם מעולם לא יצא לכם להגיע לעיסוי, זה הוא העיסוי שאתם רוצים להזמין. האבנים החמות מחליקות בתנועות עמוקות אך מדודות על העור. ובשילוב עם שמנים איכותיים, החווייה לשרירים היא בהחלט חוויה בלתי נשכחת. אבני הבזלת, מעודדות את זרימת הדם, ובה בעת עוזרות לחדש את תאי העור.

עיסוי רקמות עמוק

עיסוי שהוא כולו רפייה מוחלטת. מי מאיתנו שעוסק ביום יום בעבודות פיזיות מאתגרות, ירצה לקבל עיסוי רקמות, כדי להחיות את השרירים. עיסוי הרקמות הוא כלי מעולה לשחרור לחצים, מה שמתאים לסיטואציות בהן אתם רוצים לשכוח מהצרות. והוא מתמקד בעיקר ברקמות המקיפות את השרירים ובכלי הדם המקיפים את השרירים.

עיסוי אירוודה

עיסוי יחסית חדש, שנכנס לחיי הלקוחות בשנים האחרונות ובהחלט הפך לחוויה פופולרית מהממת. זה הוא עיסוי שדומר בעיקרו לחוויית העיסוי השוודית הקלאסי. התנועות הן יחסית עדינות, מרגיות ומעודדות. השימוש בשמן רגיל מוחלף בשמן סומסום. והתחושה הכללית בגוף היא הורדת דופק ורגיעה אולטימטיבית.

גם לכם יש חשק לעיסוי מפנק? השאירו פרטים

עיסוי תאילנדי

עיסוי אהוב במיוחד, שרק הולך וצובר תאוצה בקרב לקוחות רבים. העיסוי מתמקד בצורה מעמיקה בשרירים התפוסים בגוף. אלו שמפיעים לכם בשגרת היום יום. כאבי הגב, הכתפיים והצוואר, נקודות לחיצה ושרירי הרגליים. כל אלו יקבלו את המענה המושלם לצרכים של הגוף. הכל, מתבסס על הכוח הפיזי של המטפל שמפעיל אותו בעוצמות משתנות, על הגוף שלכם.

בחירה בין גוף ונפש

גם אם אתם מאוד רוצים לרכוש לעצמכם את חווית העיסוי העוצמתית ביותר, לא תמיד אפשר לעשות זאת. במיוחד אם המצב הבריאותי שלכם לא מושלם, עליכם לבחור בקפידה את העיסוי שבסופו אתם תרגישו הכי טוב שיש. לשם כך, מומלץ להתייעץ עם צוות הספא, אשר מכיר סוגי עיסויים שונים. הצוות יאפשר לכם לבחור את החוויה הכי טובה, ובהמשך גם ייצרו את החוויה בפועל עם הצוות המקצועי ביותר.